Yedigöller

7göller sonbaharBolu Yedigöller özellikle sonbahar aylarında kızıl yapraklarla bürünen fotoğrafları bol bol gördüğümüz en özel milli parklarımızdan.

Zaten ben de tam olarak Yedigöller‘in fotoğraflardaki o renk cümbüşüne vuruldum. Her şeyi bir kenara bırakıp blogger olmaya başladığım zaman gittiğim ilk yerdir Yedigöller Milli Parkı. Bu yüzden bende yeri başka.

Hele bu Yedigöller turumda öyle bir şeyle karşılaştım ki resmen aklım durdu. En en en sevdiğim bulut denizi manzarasını, 7 göllerden toplanmış meşhur Kanlıca Mantarı’nı yerken izledim. Bu defa çok şanslıydım. Umarım siz de öyle bir manzaraya denk gelirsiniz. Tüm efsane fotoğrafları aşağıya ekledim, merak etmeyin. Daha neler neler oldu gezimde, vakit kaybetmeden hepsini tek tek anlatmak istiyorum.

Yedigöller Nerede ve Nasıl Gidilir?

Batı Karadeniz Bölgesi’nde Bolu’nun 42 km. kuzeyinde Zonguldak’ın güneyinde yer alan Milli Parka Ankara–İstanbul karayolunun 152. km’sindeki Yeniçağa ve 190. km’sindeki Bolu’dan kuzeye ayrılan yollarla ulaşılır. 👣

 Bu parka ulaşınca insanın geri dönme isteği bir anda kayboluyor ve kendini oraya ait hissediyor her mevsim ayrı bir güzel olan park sizi kendine hayran bırakacak derim 🍁🍂


Evde oturmak yerine yeni hikayeler yazmak için gezi listenize mutlaka ekleyin derim.:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kissebükü

Assos Antik Liman

Mavi Göl